دانلود آهنگ جدید سهیل جامی بنام قبول کن

دهکده فیلم - دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم

محل تبلیغ شما تهران گراف


دانلود آهنگ جدید سهیل جامی بنام قبول کن

ا
دانلود آهنگ جدید سهیل جامی بنام قبول کن

دانلود آهنگ جدید سهیل جامی بنام قبول کن با بالاترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

من و تو یه روز درگیر این بازی شدیم حالا خوب ببین به جدایی راضی شدیم
یه مشت خاطره مونده روی دستای ما به جز این شکست چی مونده تو دنیای ما
قبول کن برو حتی نمیشناسمت تورو آخرین خواهشم از تو اینه تنها بذار من و این خونه رو
قبول کن برو بذار یادم بره من تورو آخرین خواهشم از تو اینه تنها بذار منه دیوونه روببین ازت رو قلب من یه زخم دل خراشه تا کی تحملش کنم و بگم آخراشه
نبین میخندمو خنده رو لبام یه قابه یه آدم شکست خورده پشت این نقابه
تا کی باید دلت برام هی دروغ ببافه ترانه هام ترانه نیست یه اعترافه
برای هردومون دیگه آخرای کاره باید قبول کرد زندگی ادامه داره
قبول کن برو حتی نمیشناسمت تورو آخرین خواهشم از تو اینه تنها بذار من و این خونه رو
قبول کن برو بذار یادم بره من تورو آخرین خواهشم از تو اینه تنها بذار منه دیوونه رو
قبول کن برو حتی نمیشناسمت تورو آخرین خواهشم از تو اینه تنها بذار من و این خونه رو
قبول کن برو بذار یادم بره من تورو آخرین خواهشم از تو اینه تنها بذار منه دیوونه رو

دانلود با کیفیت 320 - 7.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سهیل جامی بنام قبول کن

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سهیل جامی بنام قبول کن



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 138

تاریخ انتشار: پنج شنبه 4 خرداد 1396 ساعت: 21:10

برچسب ها : ,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((دهکده فیلم - دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف